#hamperselangor

862 posts

POPCORN CARAMEL PILIHAN RAMAI . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

POPCORN CARAMEL PILIHAN RAMAI . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 2 hours ago

2 Likes
0 Comments
0
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

. . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 3 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

. . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 22 hours ago

1 Likes
0 Comments
0
Ok settle penghantaran hamper pagi ni 🤗

#hampersekolah 
#hamperpj
#hamperdangiftsmurah 
#hamperbajet 
#hampersgbuloh 
#hamperevents
#hamperbowling 
#hampermurah 
#hamperbuah
#hamperhululangat 
#hamperselangor 
#hamperputrajaya

Ok settle penghantaran hamper pagi ni 🤗 #hampersekolah #hamperpj #hamperdangiftsmurah #hamperbajet #hampersgbuloh #hamperevents #hamperbowling #hampermurah #hamperbuah #hamperhululangat #hamperselangor #hamperputrajaya - 1 day ago

5 Likes
0 Comments
0
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

. . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 2 days ago

2 Likes
0 Comments
0
GRAB YOURS NOW!!
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

GRAB YOURS NOW!! . . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 2 days ago

1 Likes
0 Comments
0
Alhamdullillah.. Order dr en sanusi
Hamper n goodies makanan ringgan
Date event - 10/11/19

Total 59 
Utk order click whtsapp @ di ats
#hampermakanan #hampermakananringgan #hampermakanandanminuman #hamperbudget #hampermurah #hampercantik #hamperevent #hampershahalam #hamperklang #hamperklangvalley #hamperreadystock #customizehamper #hampermalaysia #hamper #hampers #hamperselangor #hampersmakanan #eventplanner #hamperevent #hamperkerajaan

Alhamdullillah.. Order dr en sanusi Hamper n goodies makanan ringgan Date event - 10/11/19 Total 59 Utk order click whtsapp @ di ats #hampermakanan #hampermakananringgan #hampermakanandanminuman #hamperbudget #hampermurah #hampercantik #hamperevent #hampershahalam #hamperklang #hamperklangvalley #hamperreadystock #customizehamper #hampermalaysia #hamper #hampers #hamperselangor #hampersmakanan #eventplanner #hamperevent #hamperkerajaan - 2 days ago

2 Likes
0 Comments
0
Alhamdullillah.. Order dr en sanusi
Hamper n goodies makanan ringgan
Date event - 10/11/19

Total 59 
Utk order click whtsapp @ di ats
#hampermakanan #hampermakananringgan #hampermakanandanminuman #hamperbudget #hampermurah #hampercantik #hamperevent #hampershahalam #hamperklang #hamperklangvalley #hamperreadystock #customizehamper #hampermalaysia #hamper #hampers #hamperselangor #hampersmakanan #eventplanner #hamperevent #hamperkerajaan

Alhamdullillah.. Order dr en sanusi Hamper n goodies makanan ringgan Date event - 10/11/19 Total 59 Utk order click whtsapp @ di ats #hampermakanan #hampermakananringgan #hampermakanandanminuman #hamperbudget #hampermurah #hampercantik #hamperevent #hampershahalam #hamperklang #hamperklangvalley #hamperreadystock #customizehamper #hampermalaysia #hamper #hampers #hamperselangor #hampersmakanan #eventplanner #hamperevent #hamperkerajaan - 2 days ago

8 Likes
0 Comments
0
[KORANG PENING KAT MANA LAGI HAMPER YG BALOI?]
.
Apa susah Tijani kan ado. Korang kalau nak datang showroom Tijani pun boleh.🥰
.
WAZE je TIJANI HAMPER. Konfem sampai kat showroom kami. Hahaha
.
#tijani #tijanihampers #hampermurah #hampershahalam #hamperselangor #babyshower #babyhamper #hamper #gegarvaganza2019 #deepavali #deepavali2019 #deepavali2019 #diwali #hampercorporate #hamperselangor

[KORANG PENING KAT MANA LAGI HAMPER YG BALOI?] . Apa susah Tijani kan ado. Korang kalau nak datang showroom Tijani pun boleh.🥰 . WAZE je TIJANI HAMPER. Konfem sampai kat showroom kami. Hahaha . #tijani #tijanihampers #hampermurah #hampershahalam #hamperselangor #babyshower #babyhamper #hamper #gegarvaganza2019 #deepavali #deepavali2019 #deepavali2019 #diwali #hampercorporate #hamperselangor - 5 days ago

4 Likes
0 Comments
0
Lets start this....
.
💪💪💪
.
#hampercorporate #hamperraya #hamperkl #hamperselangor #gift #teambuilding #familyday

Lets start this.... . 💪💪💪 . #hampercorporate #hamperraya #hamperkl #hamperselangor #gift #teambuilding #familyday - 8 days ago

7 Likes
0 Comments
0
Assalamualaikum 😘
Ada yang mencari hamper utk sempena Maulidur Rasul.Jom tempah dengan hamper dan gifts.

Hari ni kita nak restok barang makanan untuk hamper.Jom tempah sekarang!

#hampermurah 
#hamperdangiftsmurah 
#hamperbajet 
#hamperhululangat
#hamperkl
#hamperselangor
#hampersekolah

Assalamualaikum 😘 Ada yang mencari hamper utk sempena Maulidur Rasul.Jom tempah dengan hamper dan gifts. Hari ni kita nak restok barang makanan untuk hamper.Jom tempah sekarang! #hampermurah #hamperdangiftsmurah #hamperbajet #hamperhululangat #hamperkl #hamperselangor #hampersekolah - 9 days ago

5 Likes
0 Comments
0
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

. . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 11 days ago

1 Likes
0 Comments
0
//POPCORN BORONG CARAMEL//
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

//POPCORN BORONG CARAMEL// . . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 11 days ago

3 Likes
0 Comments
0
SELAMAT BERHUJUNG MINGGU. .
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU. . . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 11 days ago

3 Likes
0 Comments
0
Hi guys, jangan lupa untuk menikmati popcorn caramel kami bersama yang  tersayang. Selamat berhujung minggu.
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

Hi guys, jangan lupa untuk menikmati popcorn caramel kami bersama yang tersayang. Selamat berhujung minggu. . . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 11 days ago

1 Likes
0 Comments
0
Wishing you all having a great day.
.
. 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . .
💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯
💥popcorn tanpa pewarna tiruan
💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata
💥sekali cuba pasti nak lagi .
💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak.
.
popcorn#tunang#popcornmurah#doorgiftshahalam#doorgiftselangor#popcornziplock#hamperselangor#hampershahalam#hamperklang#doorgiftselangor#hampermurah#pakejpengantin#candybooth#candybuffet#candybuffetmurah#candyboothmurah#doorgiftpopcorn#kawin#popcorndoorgift#popcornmalaysia#doorgiftcheras#popcornbucket#popcornbooth#popcornlive#doorgift#doorgiftkahwin#doorgifttunang#cottoncandymalaysia#doorgiftmalaysia#doorgiftmurah

Wishing you all having a great day. . . 🍿CARAMEL POPCORN PILIHAN RAMAI 🍿 . . 💥popcorn disaluti sepenuhnya dengan caramel 🍯 💥popcorn tanpa pewarna tiruan 💥popcorn dimasak segar 💥kerangupan xterkata 💥sekali cuba pasti nak lagi . 💐Jom grab cepat sekarang!! Nak order?? Whatsapp link di bio / dm sahaja bile² masa nak. . popcorn#tunang #popcornmurah #doorgiftshahalam #doorgiftselangor #popcornziplock #hamperselangor #hampershahalam #hamperklang #doorgiftselangor #hampermurah #pakejpengantin #candybooth #candybuffet #candybuffetmurah #candyboothmurah #doorgiftpopcorn #kawin #popcorndoorgift #popcornmalaysia #doorgiftcheras #popcornbucket #popcornbooth #popcornlive #doorgift #doorgiftkahwin #doorgifttunang #cottoncandymalaysia #doorgiftmalaysia #doorgiftmurah - 11 days ago

2 Likes
0 Comments
0
[KORANG PENING KAT MANA LAGI HAMPER YG BALOI?]
.
Apa susah Tijani kan ado. Korang kalau nak datang showroom Tijani pun boleh.🥰
.
WAZE je TIJANI HAMPER. Konfem sampai kat showroom kami. Hahaha
.
#tijani #tijanihampers #hampermurah #hampershahalam #hamperselangor #babyshower #babyhamper #hamper #gegarvaganza2019 #deepavali #deepavali2019 #deepavali2019 #diwali #hampercorporate #hamperselangor

[KORANG PENING KAT MANA LAGI HAMPER YG BALOI?] . Apa susah Tijani kan ado. Korang kalau nak datang showroom Tijani pun boleh.🥰 . WAZE je TIJANI HAMPER. Konfem sampai kat showroom kami. Hahaha . #tijani #tijanihampers #hampermurah #hampershahalam #hamperselangor #babyshower #babyhamper #hamper #gegarvaganza2019 #deepavali #deepavali2019 #deepavali2019 #diwali #hampercorporate #hamperselangor - 12 days ago

4 Likes
0 Comments
0
Cuti dah habis ya🤗
Kita sambung delivery hamper hari ni kat SK Sg.Pelong Sg buloh

#hampermurah 
#hampersekolah
#hampersgbuloh
#hamperdangiftsmurah 
#hamperevents 
#hamperbajet 
#hamperkl
#hamperselangor

Cuti dah habis ya🤗 Kita sambung delivery hamper hari ni kat SK Sg.Pelong Sg buloh #hampermurah #hampersekolah #hampersgbuloh #hamperdangiftsmurah #hamperevents #hamperbajet #hamperkl #hamperselangor - 14 days ago

2 Likes
0 Comments
0
[ NAK TEMPAH HAMPER TAPI KENA TUNGGU BERBULAN‼️ ]
.
Tak perlu tunggu berbulan pun sebenarnya gaiss. Team Tijani run 24 Jamm tauu🤣
.
Dah laa laju gilaa. Lawa gila pulak tuu😘
.
Mcm brader ni order pukul 9 pagi tadi, pukul 11 dah siap 10 hamper💪
.

Do contact us🤙🤙😘 .

www.watsap.my/+60168035825

www.watsap.my/+60176695762

#hamperdeepavali #deliverykl #hamperbajetklang #hamperbajetshahalam #deliverymalaysia #hamperdelivery #hamperbajetbowling #hampersukan #hamperkl #hampershahalam
#hamperbajet
#hamperselangor
#hamperexclusive #corporatehamper #hampermalaysia #hampersubangjaya #hamperkorporat #hampermurah #giftshamper #hamper

[ NAK TEMPAH HAMPER TAPI KENA TUNGGU BERBULAN‼️ ] . Tak perlu tunggu berbulan pun sebenarnya gaiss. Team Tijani run 24 Jamm tauu🤣 . Dah laa laju gilaa. Lawa gila pulak tuu😘 . Mcm brader ni order pukul 9 pagi tadi, pukul 11 dah siap 10 hamper💪 . Do contact us🤙🤙😘 . www.watsap.my/+60168035825 www.watsap.my/+60176695762 #hamperdeepavali #deliverykl #hamperbajetklang #hamperbajetshahalam #deliverymalaysia #hamperdelivery #hamperbajetbowling #hampersukan #hamperkl #hampershahalam #hamperbajet #hamperselangor #hamperexclusive #corporatehamper #hampermalaysia #hampersubangjaya #hamperkorporat #hampermurah #giftshamper #hamper - 15 days ago

8 Likes
0 Comments
0
Happy Diwali Everyone!

#hampercorporate #hamperraya #hamperkl #hamperselangor #gift #teambuilding #familyday

Happy Diwali Everyone! #hampercorporate #hamperraya #hamperkl #hamperselangor #gift #teambuilding #familyday - 17 days ago

1 Likes
0 Comments
0
load more posts
2019 - © Deskgram. All rights reserved.